Saturday, October 08, 2005

Tell my why

Varför ska alla de vackraste pojkarna vara casanovor?? tell me.
han var det finaste jag sett. men givetvis en av dem som utnyttjar sitt yttre till att få ut mycket av många. och vem tackar nej?

Det har hänt någonting fasansfullt i dag. jag skulle vilja kalla det en olycka. en käpp i hjulet för karriären.. MY LIFE IS TOTALLY DESTROYED!! nästan.
okej. min nagel gick av. too bad for you little brat, kanske du tänker då. men det var inte vilken nagel som helst; utan min högra TUMNAGEL. my hemmagjorda plektrum you know! hur ska jag nu kunna spela gitarr? med en nagel som är 0,2 mm lång? fingertopparna går bort, och baksidan av handen. lyckades faktiskt gräva fram pappas gamla plektrum i en gammal byrålåda, men det låter ungefär lika bra som om jag skulle spela med ett stycke plåt O_o

damn! jag som skulle bli nya Jimi Hendrix >.<

0 Comments:

Post a Comment

<< Home