Wednesday, September 21, 2005

Next to be lowered

Oj, vad längesen det var jag lyssnade på Hurricane bar sist.. tror jag har glömt bort hur mycket jag älskar den. och nu MÅSTE jag bara till Tyskland/England!! Har abstinens som bara den! Ska iaf prata om det med Linnéa ikväll så får vi se.. det vore verkligen jättekul. Men England känns lite dyrt.. Det blir ju inte lika mycket resande mellan städerna som i Tyskland, så frågan är om jag verkligen tjänar på ett Interrailkort. Åker man tåg överhuvudtaget i England..? Hmm..
Själv tänker jag på tunnelbanor.. och bomber.. och terrorister..
och Bin La... nej. Jag tänker på MANDO DIAO. och vilket ös de kommer bjuda the english public på. och hur KUL vi kommer ha!! :D :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ojojoj...hur ska detta gå?? Vi måste till england :P

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home