Friday, September 30, 2005

No reply

Hade nyss naturkunskapsprov.. usch. gick riktigt dåligt. och vår lärare som sa att vi skulle ha ett litet prov. jovisst. tack för den.. Sen var frågorna så kostigt formulerade att man skulle kunnat tolka dem hur som helst.. (skrev ett litet klagobrev till henne om det =P)
Orkade inte anstänga mig alls. blev som det brukar bli när jag är irriterad på något; att jag inte ORKAR skriva på ett sätt som är förståeligt. struntar i att formulera mig korrekt och att utvidga mina tankar. hon kommer inte fatta någonting. men jag ORKAR inte bry mig >.<
Evolutionslära.. kan man inte läsa om nutida saker istället för saker som (kanske) skett för hundra miljoner år sedan?

"All I ever learned in art school was about fucking van Gogh and stuff. The didn´t teach me anything about anybody that was alive now". (John Lennon)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home