Friday, September 23, 2005

You really got a hold on me

Okej, nu ska ni få höra något

Pratade med en kille på msn då det plötsligt loggade in en användare med en bild, otroligt lik min käre vän erik! fast det var inte erik. erik har en annan msn-adress och är dessutom nästan aldrig inloggad. "läskigt! jag har en snubbe på min msn som ser preciiiis ut som erik eliasson!!!" skrev jag till killen jag pratade med. skickar bilden snubben har på sin msn och killen håller med om att han var otroligt lik. skriver till den läskiga erik-kopian:

[jag är Dizzy Miss Lizzy]

Dizzy Miss Lizzy säger: sheit.
Dizzy Miss Lizzy säger: du måste vara min kompis dubbelgångare :O
Viktor säger: haha nej det är erik
Dizzy Miss Lizzy säger: är det? :D *allting klarnar upp*
Dizzy Miss Lizzy säger: vem är du då?
Viktor säger: viktor
Viktor säger: eriks vän
Dizzy Miss Lizzy säger: ahaaa. jag tyckte allt ni var lite för lika ;D
Viktor säger: haha
Dizzy Miss Lizzy säger: hmm..
Dizzy Miss Lizzy säger: men varför har du en bild på erik??? O_o
Viktor säger: för han är min vän =)
Viktor säger: o han är fin

aaaahw. se och lär! dom är bara för gulliga där nere i Småland ^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home