Monday, July 31, 2006

My new world turns to melodies

Dagens inköp:

- En [stor] tavelram till min [stora] Beatles-tavla 389:-
- Lila hårtoning 80:-
- Dungens nya samlingsplatta med outgivna låtar 199:-
- En mascara 105:-
- Ett armband från h&m 10:-
- Joey Ramone-bälte (också från h&m) 39,50:-
- En LP-spelare (ink. CD, band och radio) 150:-
- Högtalare (till LP-spelaren) 150:-

Och jag som bara hade tänkt gå till banken.. (vilket jag f.ö. aldrig gjorde)
Men jag är nöjd, framför allt med LP-spelaren. Har ju samlat på mig ett par plattor genom åren och de flesta hann jag inte spela innan den vi hade här hemma kraschade. Motown blood-EP:n är t.ex. aldrig spelad, och det är ju en sådan skiva som SKA vara på vinyl. Hives "Hate to Say I Told You So" har jag heller aldrig lyssnat på.. gamla (goda) tider numera :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home